Praktiken på Orsa Rovdjurspark

2016-05-10 @ 22:20:14
Det har varit jättekul att inleda praktiken här på Rovdjursparken i Orsa. Man känner sig redan som en i gänget. Vi har fått varit med och gjort allt som Djurvårdarna gör. Det bästa har varit när vi har fått hjälpt till vid visningar/matning inför besökarna. Jag älskar rovdjur och jag skulle helt klart kunna tänka mig att jobba här i framtiden. Under bara några dagar har jag lärt mig mycket om djuren, hur djuren ska skötas/utfodras, stycka kött och så har jag lärt mig namnen på ALLA djuren här! Det är verkligen jättekul och det är tråkigt att vi bara ska vara här i 2 veckor och att det bara är tre dagar kvar... Det som gjort allting ännu bättre är att jag fått varit här med Elias och vi har alltid kul tillsammans :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: