Bildbomb från Storfjäten/Fjätervålen

2016-03-14 @ 20:39:32
Har haft en jättehärlig helg i Storfjätern/Fjätervålen med Naturguidningsgruppen! 
 
Superfint väder, massa skidåkning, härliga människor och många bilder blev det under en helg! 
Vi åkte upp i fredags morse och när vi kommit upp så packade vi in allt i stugan, åt lite lunch och sen drog vi ut i skidspåren hela gänget på några kilometers tur upp på fjället. 
 
I lördags morse gick vi upp tidigt och åkte mot skidbacken för en superfin dag i underbara pistar och även superhärlig offpist. En toppen helg om man frågar mig!
Utsikt från Fjätervålen med fina pister och fin offpist. 
 
 
Elias, min kompanjor i dem blåa pistarna, dem härliga 3km långa pistarna!
 
Älskar't
 
Så härlig offpist det var, kommer gärna tillbaka
 
Berguven och Fjällugglan blev våran favorit!
 
Gänget på skidtur!
 
Uppe på fjället
 
Härliga vyer
 
Elias, min kompanjor
 
Lisa, jag och Elias på fjället
 
Så härlig bild uppe på fjället!
 
HELA GÄNGET!
 
Josefin!
 
I stugan jag och Byron!
 
Johanna druttar i bäcken på åkern!
 
 
Vi har haft en jättebra helg!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: