Ett brev från Akademiska

2016-01-22 @ 23:26:15
Idag när jag kom hem så låg det ett brev i bredlådan. Det brevet gav mig mycket känslor. I brevet fanns det information inför mitt besök på Akademiska Barnsjukhuset och om hur Långtidsregestrering med video-EEG fungerar. Jag känner mig förväntansfull över vad som kommer hända, men också nervös över vad som kan hända. Eftersom jag ofta tänker det värsta som kan hända.
 
På förmiddagen hade jag Engelska prov vilket gick sådär, då jag har svårt för vissa moment i Engelska. 
Men nu är det helg och jag ska inte tänka mer på det, för jag ska glädjas åt att jag äntligen fått en tid på Akademiska i Uppsala. 
 
 
Ute på siljan med snöskor på Naturguidningen i torsdags!
 
Fint väder blev det också!
 
Härligt med vinter!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: