Tappar kontrollen

2015-11-13 @ 11:09:49
Nu har jag inte bloggat på ett par veckor och jag hade tänkt att skriva lite om vad som har hänt de senaste veckorna, men det är allt för mycket och jag känner att det blir för mycket att skriva och för mycket att läsa. Från att jag bloggade sist har jag haft ett jättebra höstlov, mycket i skolan och roligt med vänner. Bland annat disikering av får, vilket var häft, lärorikt och intressant!
 
 
Denna vecka har som alla andra gått fort förbi och det är redan fredag. Igår var en bra kväll, efter skolan blev det en liten kvällsfotografering med Kevin och Bandit. Jag och Amanda lagade go' middag och som kvällsaktivitet på internatet hade Emma i djurhuset tagit med sig sin mamma för en liten grundkurs i bugg! Vilket var jättekul och nu söker internatet pengar för riktiga danskurser här. 
 
Ha det så bra, hoppas jag kan få till något inlägg lite oftare! För jag vill så gärna, det blir bara inte av.
Jag tappar kontrollen över bloggen.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: