It's been a long bra day!

2015-05-20 @ 23:57:47
Jag har nu haft 2 bra dagar. Riktigt bra, trots att jag inte mått 100% bra och att det varit jobbigt i skolan. Jag har ändå gjort roliga saker och skrattat och haft kul med vänner :)
 
 
 
Igår kväll gick jag och Elsa ut på en kvällspromend, vilket ledde till en springtur ut på långbryggan där vi tog massa knasiga och roliga bilder. Ett riktigt bra avslut på en dag, med min underbara vän!
 
Idag hade vi tre Nationella prov i Matte... Ja det var en ganska jobbig dag. Men därför bestämde vi oss för att göra nått kul. Så jag och Elsa följde med gänget till Mora. Det blev mat på McDonalds, shopping och skoj på DollarStore och massa skoj som bara vi som var där kan förstå.
 
 
 
 
När vi kom hem så gick vi ut på en promenad/springtur. Det var så fint kvällsväder så vi fotade ganska mycket och med vårat TeamWork så får vi till riktigt bra bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inte lite bilder, men alla var så fina! Nu ska jag sova, ha det så bra allesammans :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: