Nu är jag klar med allt i skolan

2015-06-06 @ 17:01:59
Nu händer det mycket vilket lett till att jag inte haft tid för att blogga. Det här blev en väldigt kort skolvecka då jag bara hade 2 lektioner! Jag hade en matte lektion i Torsdags där jag fick reda på att jag blev godkänd på Nationella Provet vilket jag är sjukt glad för, jag som tyckte det gick så dåligt...
Sällskapsdjur är nog den roligaste lektionen i veckan och blev den sista lektionen för den här terminen.
Det är helt sjukt, jag har gått klart första året på gymnasiet och det har gått så fort! 
 
Så nu är det endast två dagar kvar, men det är dagar med aktiviteter och skoj. På tisdag blir det en klassdag och på onsdag är det Stiernhööksdagen (vilket jag ännu inte vet vad det innebär).
 
Lina in action! Måling på g utav djurhuset, det är sånt här vi får göra på våra sällskapsdjurs lektioner!
 
 
Efter grävning och fyllning med jord så kör vi skottkärre race igår!
 
 
En sista fika på Fricks med vännerna!
 
 
Middag med familjen och moster som överraskning, för att fira alla oss på nåt sätt!
 
 
Fisk på planka, gott!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: