Helgen och brorsan 20 år

2015-06-02 @ 17:18:00
Det har varit en bra helg och eftersom vi har avslutat så många kurser i skolan så har vi fått en riktgt lång helg och då börjar vi inte förens på Torsdag. Trots att vädret har varit trist så har jag ändå gjort massa kul! Igår firade vi min bror som fyllt 20 år(!!) med god mat och presenter. Efter det var jag och Elsa på shopping på Kupolen, köpte paket till pappa och en topp. Idag var jag hos frisören, det blev klippning och slingning. Sen i höst blir den en större förändring. Imorgon åker jag tillbaka till Rättvik för endast 2 lektioner kvar!
 
Mys med kalvarna och en långpromenad med Therese i onsdags.
 
Orientering med Elsa i tisdags på idrottslektionen.
 
Första sommardoppet i Siljan med Elsa i torsdags.
 
Badade i Farmor & Farfars pool i lördags.
 
Myste med Elsa i Hedemora i söndags.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: