En härlig midsommar

2015-06-21 @ 01:23:09
Det blev en superbra midsommar med Jonnis och familj med vänner! Det blev en riktigt bra dag även om det regnade emellan åt. Dagen bjöd god mat, båttur i regnet, dans runt midsommarstången, kubbtunering, massa mer mat, trevligt folk och nattbad.
 
 
Tack Midsommar 19/6 2015, för ännu ett år med regn. Men det blev ju en sån bra dag ändå! Man får göra det bästa av situationen. Nästa år hoppas vi på bättre väder ;)
 
Jonna och jag dansade runt stången!
 
Sill lunch, fast både utan sill och snaps för mig!
Vi är så söta så, fixade och fina för midsommar firande, men när det regnade och blåste ute på sjön kan jag lova att vi inte var lika vackra!
 
Min MyStory på snapchat blev fylld i fredags med massor av bilder!
 
 
 
Jordgubbstårta i båten!
 
 
Det var kallt, blåsigt men ändå mysigt!
 
God middag blev det också, grillat!
 
Sen avslutade vi midsommar afton i badtunnan!
 
Dagen efter firandet blev ju ganska bra ändå! Trots trötthet och slöandet i sängen hela dagen.
 
Hoppas alla haft en bra midsommar, för jag tror ni förstår att jag hade det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: