tb Norrland, my favorite place

2015-07-24 @ 11:44:33
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu för 1 år sen, den här veckan, tillbringade jag tillsammans med pappa, farmor och farfar en vecka i fjällen. Det var en underbar vecka med oförglömliga minnen. Därav dessa vackra (tycker jag) bilder som jag tog med min kamera där. Det blev fiske, fjällvandring, roadtrip till Norge och mys med familjen. UNDERBART! Jag hoppades att vi kunde göra en liknande resa, men det verkar som att det är fullt upp den här sommaren. Men vi får se vad som händer!
 
Det här är nog det bästa pappa har gjort för mig, då jag tjatat om att åka till vår stuga under sommaren länge, men inte blivit av. Därför var jag jätte lycklig under våran resa förra sommaren.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: