På andra sidan jordklotet

2015-07-24 @ 16:49:45
Mina allra bästa vänner, de är på andra sidan jordklotet och jag hoppas att dem har det jättebra där, även om jag hade velat uppleva det tillsammans med dem :) Men det tror jag att jag kommer få göra nångång!
 
 
 
 
Världens bästa Jonna som just nu är påväg till USA(!!) och jag saknar henne redan :)
 
gif maker
how do you make a gif
 
Min andra världsbästa vän Elsa som just nu är i Japan(!!) och jag saknar henne jätte mycket :)
 
how to make animated gif
gif maker at gickr.com
 
Har länge tänkt att jag ska göra videos med alla selfies jag tagit med mina vänner, men så länge får det bli ett bildspel med bilder på mina snyggingar :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: