Monopol och Cupcakes

2015-01-24 @ 16:36:21
Igår kväll åkte jag hem till Mikaela med Therese och Malin för att sova över. Vi hade en jätte trevlig kväll med tv- spel, Subway och Star Wars monopol i 5 timmar. Sen idag så gick vi ifrån Mikaela till Maserhallen för att bada på Aqua nova :) Vi hade jättekul och jag är glad att jag kan ha det kul med mina vänner så man kan glömma allt som är jobbigt, för en liten stund iallafall. Ikväll blir det bara att stanna hemma och mysa, kolla på en film eller nörda Sims, vi får se. Ha en bra kväll allesammans!
 
En av mina favorit bakböcker, som jag fått av Jonna <3 Har 7 st bakreceptböcker :)
Bakade choklad cupcakes igår, de här är de godaste receptet på chokladcupcakes jag vet :)
 
Fina blev dom också :)
Monopol spelkväll ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: