Helt okej lov

2015-02-25 @ 13:49:27
De senaste dagarna har det inte hänt så mycket. Men jag har varit med några kompisar. I Söndag träffade jag Jonna vilket var ett tag sen vi sågs. I Måndags kom Lina hem till mig, vi chillade ett tag och sen drog vi till Borlänge. Vi kikade en stund på Kupolen och sen gick vi till Ikea och åt mat där :) Sen gick vi en sväng där också och avslutade shoppingturen på Chillbox med lite Frozen Yoghurt! Sen åkte vi hem till mig och Lina sov över. Igår tog vi bussen tillsammans till Mora, åkte till Donken och köpte mat och sen åkte jag hem till Isaac.
Idag händer inte så mycket, jag kommer nog bara vara hemma och chilla. Imorgon troligtvis så åker jag och kollar lite skidåkning på Lugnet, hoppas på mer medaljer :)

 Chillbox <3
 
Favoritmaten på Ikea <3
 
Älska solsken <3
 
Charlotte Kalla vann VM-guld :D Kollade på datorn eftersom jag inte var i Falun och kunde kolla!
 
Fikat på stan med Mormor, Morfar och Moster! :)
 
 Min älskade vackra traktor :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: