Helgen

2015-08-17 @ 22:16:00
Det blev en bra helg med mina favoriter och det visas bäst i alla bilder jag tar, för jag är en foto freak och tar kort på allt! 😂😂 Men jag älskar foton för de är så bra minnen.

Kårebocken vid Falu Gruva i solnedgången, blev ett fint motiv...
 
 
Igår blev det mys, prat och äventyr med bästis! Falun är ju ganska fint ändå...
Idag blev det första minigolf rundan för sommaren, jag brukar alltid spela minigolf på sommaren, men den här sommaren blev det inte av. Så jag och Jonna tänkte, Varför inte?
 

Mys med bästis, sista doppet med bästis för sommaren blev det också idag!
 


Det blev en cykeltur igår kväll...
 
I helgen var jag i Ludvika och det blev en jättebra helg! Med fint väder, bad, god mat och massa mys!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: