En härlig dag ute på sjön

2015-08-03 @ 00:12:58
Igår blev det en dag på sjön med familjen. Denna svenska sommar har inte levererat mycket. Vädret är ganska underligt och kan inte bestämma sig hur det ska vara. Jag önskar att det kunde vara mer sol och mer sommar när man väl är ledig. Nu är det bara två och en halv vecka kvar till skolan börjar igen. Jag tycker att det ska bli roligt att börja i skolan igen men det känns ändå konstigt att det är så kort kvar på sommarlovet. 
 
När solen väl är framme så var det skönt ute på sjön. Men så fort solen gick i moln blev det kallt och blåsigt.
Vi var ute på sjön hela eftermiddagen, mesta delen utav tiden låg vi stilla i en vik och chillade på båten. Jag tog ett dopp, men det var inte så jätte varmt, så det blev ett snabbt dopp.
 
Mysigt var det iallafall.
 
Det blev en sen lunch på Främby Udde där vi åt Räksmörgås och bakad potis. Det förvånade mig hur gott det var.
 
Bilden talar.
 
 
Fim kväll över fula Tisken.
 
En bra dag helt enkelt!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: