Min favorit plats: Fjällen

2015-04-19 @ 20:31:16
Det bästa med påsklovet i alla år är att vi åker till Norrland och våran stuga. Varje långfredag sedan jag var liten har jag vistas på min favoritplats. Vilket är i Kittelfjäll där min familj har en stuga. Jag älskar att umgås med familjen. Jag älskar att åka snöskoter. Jag älskar vyerna. Jag älskar fjällen. Hela gejen är helt underbar. Jag tycker synd om dem som aldrig har upplevt den underbara känslan uppe i fjällen.
 
En skotertur i fjällen upp på högsta fjälltoppen där, fiske på mitt favoritsele, mys med familjen, påskmat, kräftor, massa grillat och massa fiske <3
 
Jag, pappa, brorsan, kusinen och farbror tog en skotertur i det underbara vädret på en fjälltur. Så vi åkte först till Kittelfjäll och sedan vidare mot Grönfjäll. Vi tog skotrarna och åkte upp på högsta toppen vilket var 1400 möh. Helt underbart, vilket kan ses i alla bilder jag tog på toppen!!^^
 
Blå himmel & vita fjäll <3 mig!!

Sötaste kusin Amanda på fjälltur!^^
 
Image and video hosting by TinyPic
Helt amazing feeling^^
 
Image and video hosting by TinyPic
Om man såg runt om kring sig, så såg man att Jorden var rund och det var så häftigt!^^
 
När Amanda och Jonas stop på allra högsta toppen på Grönfjället^^
 
Så himla vacker vy!^^
 
Så otroligt häftigt att uppleva!^^
 
Vi var ovanför molnen!^^
 
SÅÅ UNDERBART!^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: