Längesen, tillbaka till rutinerna

2015-04-14 @ 14:19:16
Nu har det gått ett helt lov och ett tag sen jag bloggade. I början på lovet var jag i fjällen i våran stuga. Min favorit plats! <3 Vi hade det jättebra där, men tråkigt nog blev det dåligt väder och vi åkte hem två dagar tidigare. Om min fjällresa i ett annat inlägg. När jag kom hem var det bara fyra dagar kvar på lovet och jag fick lov att plugga... Eftersom att jag hade Nationella Prov I Svenska. Då vi skulle ha en muntlig redovisning. Men det gick bra! Förutom plugget har jag också hunnit med att shoppa med mammsen och fikat. Ätit god mat ute med pappa och sedan bio FAST AND FURIOUS 7! Vilket var en av dem bästa filmerna jag sett :) 
 
Jag fick ett bra lov ändå, även om jag fick lov att lämna min favorit plats tidigare och det var massa saker jag sett fram emot till som vi inte hann göra.
 
Tjejen jag saknat under lovet tog jag med ut på äventyr igår :)
 
Sommarväder och mysigt vid vattnet
 
Dock var det inte så varmt i vattnet och ganska blåsigt... Men snart så! <3
 
 
Jag och pappa åt en varsin jättegod cesarsallad <3
 
Mmm rökt öring <3
 
Så härligt och jag vill bara säga det att jag och Elsa kan verkligen få till häftia bilder tillsammans :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: