ÄNTLIGEN PÅSKLOV

2015-04-02 @ 11:23:26
Nu är det äntligen påsklov och imorgon drar jag till fjällen. ÄNTLIGEN! Det bästa på hela året är när vi åker till Norrland. Om jag blev erbjuden en utomlandsresa så så skulle jag tacka nej och åkte till våran stuga istället! Jag älskar livet där uppe. Jag är nästan beroende av min mobil, internet och alla sociala medier. Men när jag är där så finns det ingen täckning, men det är så skönt! Bara njuta av den vackra miljön, ta det lungt och mysa med familjen. Det är bara för underbart! Att åka snöskoter i fjällen är också underbart, de vackra vyerna och utsikterna. 
Min vecka kommer bestå av snöskoter åkning, fiske, grillning, mys och chill.
 
Idag ska jag tvätta, packa och fixa lite saker innan vi åker. Så det här kommer bli det sista blogginlägget på en vecka. Men när jag kommer hem så kan jag blogga med massa fina bilder :)
 
Ha ett bra lov allesammans! För det ska jag ha, ett underbart lov, nu hoppas vi bara att vädret är på vår sida. Det är nästan två meter snö där uppe också, UNDERBART, jag är så taggad <3
 
 I Tisdags på "Påskfesten", då vi får göra olika aktiviteter så provade jag på bågskytte, det var jättekul!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: