ÄNTLIGEN FREDAG

2014-11-28 @ 20:37:15
 
 
Nu har en hel vecka gått och jag har endast haft 4 lektioner och 1 prov. En ganska chill vecka, men dock så har vi ganska mycket uppgifter som måste vara klara och nu är det endast 15 skoldagar kvar tills vi har jullov :)
 
Idag har det varit en bra dag, ja trots allt så är det ju fredag och snart jul! På morgonen var vi i kyrkan och sen började lektionen lite senare med Sällskpasdjur, vilket gick fort och det stod inte på förens klockan var 11 och dagen var slut. Två timmar senare var jag hemma. Sen dess har jag chillat hela dagen och nu sitter jag i soffan med familjen framför idol. Imorgon blir det pepparkaksbak så nu måste degen bakas.
Ha en bra helg allesammans! 
Postat av: Elin

OJ VILKEN VACKER BILD NUMMER 2 VAR Sofia! Du har talang!!!! Vi ska fota någon dag du och jag;)

Pussiluss/Elin

Svar: Haha tack du, ja den har jag tagit med min mobil, men den dagen sa jag flera gånger att jag velat ha system kameran för det hade blivit så nice! :) Ja det tycker jag vi borde :D
Sofia

2014-11-28 @ 22:42:13
URL: http://littlepieceofme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: