Nu var julen slut

2013-12-28 @ 19:47:19
Det här har varit en väldigt bra jul förutom att den inte var vit. Jag har fått bra julklappar, god mat och trevligt sällskap. Det bästa av allt är att jag fick det jag önskade mig, som var en Platttång, popcornmaskin, rosa Dr.Martens, VS body mist och pengar. och det var inte allt jag fick!
 
Anledningen till att jag inte har bloggat på några dar är för att jag har umgåts med familjen och igår/idag har jag varit med Amanda. Ikväll har jag dock inga planer, bara vara hemma och ta det lungt, morgondagen troligtvis också.
 
Men på måndag blir det grejer, för då ska jag och Jonna ut å röja. Nejdå! Men vi ska hitta på nått på måndag och vad vet jag inte ;)
 
Rosa Dr.Martens, Drench Boots, från USA
 
 
Victoria Secret body mist, från London
 
Popcornmaskin, smakade smaskens!
 
För pengarna jag fick köpte jag dom här pjäxorna^^ men har lite pengar kvar inför utlandsresan.
 
God fortsättning på er och nu är det endast 3 dagar kvar på året!!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: