Imorgon åker vi

2016-03-24 @ 18:31:37
Under hela vintern är det påsklovet jag väntar på. Nej det är inte för att jag inte gillar vintern, det är för att jag vill ha mer vinter. Under den här vintern har vi inte haft så mycket snö och inte toppen väder. Några härliga dagar har vi fått. Toppen var ju iallafall när vi var till Storfjätern/fjätervålen, underbart väder och före. Då fick jag åka både längdskidor och slalom. Mer om den helgen kan ni läsa HÄR! 
 
Men under påsken är det dags för skoter och kanske slalom! Det ska bli så härligt att få åka upp till mitt favoritställe vinter som sommar och bara vara, mysa och ha det härligt 72 mil hemifrån. Jag ska njuta av vintern för jag har hört att det är mycket snö där och jag längtar! 
 
I år blir inte bror min med och det tycker jag är tråkigt, men han har ju en egen vilja och inte heller min farbror vilket betyder att vi kanske inte kommer åka lika långa skoterturer. Det blir jag, pappa och lill-kusinen som åker imorgon för farmor och farfar är redan där! 
 
Den 4 April 2015 var en underbar dag då vi åkte upp på Grönfjälls toppen 1400 möh!
Jag tog massa bilder, över 100st så det här är bara några, kunde inte ens ladda upp bilderna då de var för stora...
 
 
 
 
 
Ha en bra Påsk och Påsklov allesammans för under veckan kommer jag inte kunna blogga, men förhoppningsvis har jag massa bilder att uppdatera bloggen med då jag har min kamera med mig!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: