Det är skönt att vara ledig

2016-03-01 @ 22:03:28
Det bästa med att ha lov är nog att man får vara ledig. Det är hur skönt som helst att få göra lite som man vill och bara vara. När jag är ledig tycker jag bäst om att vara med vänner och familj. Det kan också vara skönt att ta tag i saker som man borde göra som att städa, fast i lugn och ro eftersom man är ledig. När jag är ledig vill jag helst inte tänka på plugget, men då det är mycket i skolan nu så ska jag nog ta en dag och kolla lite hur jag ligger till.
Annars hade jag bara tänkt att ta det lungt och vila ut så att man orkar ta tag i skolan igen :) 
 
Lov för mig är tid för att samla ork och kraft för att fortsätta kämpa med skolan och allt i vardagen!
Blev en härlig promenad på Runn i söndags, åkte lite skridskor men fick så ont i fötterna så jag gick tillbaka :)
 
Bakade Citroncupcakes med Lemon curd och maräng som topping :)
 
Ozzy fick en ny plats att mysa på :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: