EN vecka kvar till lov

2016-02-20 @ 10:18:00
Äntligen helg efter en lång jobbig vecka men också lite rolig då jag haft friluftsdag, naturguidning och härliga kvällar med vänner! Som vanligt delar jag med mig utav mina dagar med MASSOR av bilder. Väldigt ofta selfies också, vilket jag tycker är roligt :) Speciellt när det är bilder från när man gjort något speciellt! 
 
Friluftsdag i Bjursås!
 
Längdskidåkning på Idrotten!
 
Fotomys i solen!
 
Snömys på Naturguidning!
 
Efter skolan igår var jag och jobbade i Djurhuset. Då fick vi träffa på våra SUGAR GLIDERS!
 
Kom hem till Falun vid 6 tiden, åt go middag med familjen och gick och la mig i tid då jag var väldigt trött! Men det bästa med det var att jag somnade innan elva och vaknade innan nio imorse och det kändes så skönt att vakna vid nio på morgonen utav sig själv! 
 
 
 
Friluftsdag förra året och friluftsdag i år :) Älskar svarta backar med Alex
 
Hela Naturguidnings gänget och Lisa som fotograf!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: