This week so far

2015-11-18 @ 21:18:03
Idag är det Onsdag. Som om ni säkert alla vet. Halvvägs till fredag! Men vilket fall så hade jag ingen lektion idag. Utan jag hade bara ett grupparbete där vi skulle intervjua en person med ett yrke inom djur. Min grupp intervjuade Ladugårdsföreståndaren här på Skolan. Det gick superbra och på eftermiddagen blev det plugg och chill. Det är ganska mycket som händer i skolan just nu, mycket grupparbete men jag tycker att det går bra ändå. Jag kämpar på och vi är vänner som hjälps åt, så jag vet att vi kan klar det här tillsammans. På kvällen blev det bak och häng med goda vänner och goda bullar!
 
Kanel- och vanlijbulls bak på internatet!
 
Fotografering i helgen med Elin!
 
I Måndags var det toleransdagen här på skolan och vi fick muffins till lunch!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: