Helgen och läkarbesök

2015-05-25 @ 21:48:46
Idag var jag på läkarbesök på barnmottagningen på lasaretet och träffade min läkare. Så nu har vi kommit fram till att lägga till en ny medcin på kvällen för att förhoppningsvis minska mina anfall på nätterna. Så i helgen ska jag börja med tilläget. Under sommaren ska vi ge det ett försök och i slutet av sommaren så ska vi på ett nytt besök till läkaren och kolla om det gett nån effekt och sen i höst ska jag göra ett EEG.
 
I helgen har jag inte gjort så mycket, jag har träffat bästa vännen, myst med familjen, kollat på när Måns vann Eurovision och bakat jätte goda cupckaes. En lugn och skönt helg. Jag har pratat av mig med mina favoriter och det är så skönt att bara få prata med dem, om allt och ingenting. 
 
Det känns bra nu, det har varit en bra dag idag, framsteg med epilepsin och kul med vänner!
 
 
Face-Time med min favorit.
 
 
Polkagris Cupcakes.
 
 
Häng och skoj med vännerna på en lekplats. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: