Helgen med bästa

2015-06-28 @ 12:50:48
Haft två bra dar med tjejen här! Igår blev det ju riktigt bra väder och då lär man ju passa på att vara ute hela dagen och det var vi, och det var riktigt skönt hela kvällen! Älska detta sommar väder, hoppas det kommit för att stanna :) För så som vädret varit innnan uppskattas inte, vi vill ha sommar och sol! Senare i eftermiddag åker jag till pappa för att fira syskonen som fyller år. Sen hoppas jag att det blir bra väder i veckan så att man kan sola och bada, kanske även ta en tur med båten, för det har jag längtat efter :)
 
Selfie time!
Dramatiskt...
 
 
 
 
 
 
Nu längtar jag tills om 11 dar då jag och Jonna drar till Stockholm och vår årliga resa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: