Madeleine Asp är världens bästa

2015-02-28 @ 23:56:54
Snart är lovet slut. Bara 1 dag kvar. Lovet har gått så fort. Jag vill ha mer lov. 
 
Det är så skönt med lov, bara vara hemma och chilla, inte behöva göra nånting. Men under mitt lov har jag ändå gjort saker. Träffat efterlängtade vänner och myst med familjen. Varit i Borlänge, Ludvika och Mora.
 
Jag har hela tiden varit negativ till skid-VM här i Falun, men trots det har jag varit på Lugnet 2 gånger och Stora torget 3 gånger. Har setat framför TV:n och firat våra svenska medaljer. Det har varit en folkfest här i Falun och även om jag inte gillar stora folkmängder har det ändå varit kul att få vara med om nåt såhär stort i lilla Falun. Helt otroligt, och min syn på skid-VM här i Falun har förändras då jag faktisk tyckte det var bättre än jag trott.
 
2 guld, 4 silver, 2 brons och ett lopp kvar. Underbart!
 
Idag har det varit en chill näst sista dag på lovet. Kvällen avslutades med hemmakvällsgodis och filmmys med Jonas och Madde. Nu ska jag snart at och sova, så ska jag ta en lång sista sovmorgon innan jag åker till Rättvik igen.
 
På stora torget under medaljceremonin, när Johan Olsson fick sitt VM Guld!
 
I torsdags när det var damernas stafett och svenskorna tog silver så var jag på Lugnet och kollade med pappa.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: