Det var året 2015

2015-12-30 @ 12:54:05
Varje år, sista dagen på året brukar jag lägga upp bilder från året som gått här på bloggen. Bilder från händelser som hänt och minnen jag skapat under året! Här kommer bilder från året 2015.
 
Tre veckors APL på vårterminen i ettan tillsammans med Elsa.
En vecka i Djurhuset, en vecka i Stallet och en vecka i Ladugården. 
 
Jag har haft jätte roligt tillsammans med mina kompisar under året!
 
Bästa turen till stuga under påsken då vi åkte upp på Grön Fjälls toppen och det var superfint väder och före!
 
Vi har varit på flera studiebesök med klassen under året. På vårterminen var vi till Vicentparken i Avesta, på Höns clicker träning i Borlänge och på Strutsfarmen i Borlänge. På Höstterminen i tvåan så åkte vi till Alpacka Farmen utanför Rättvik och till Kolmården på en tre dagars etologi kurs.
 
På Kolmården fick se alla djur på nära håll och uppleva saker som inte alla vanliga besökare får göra!
 
Det var en jätte rolig resa tillsammans med klassen!
 
På Höstterminen anordnade tvåorna på skolan nånting som heter Allmänhetensdag, då allmänheten är välkommen till våran skola!
 
Jag har haft många roliga minnen tillsammans med min bästa vän!
 
Det blev många fina båtturer under sommaren!
 
Jag skaffade min en mysig men väldigt busig kattunge!
 
Under sommaren fick jag äntligen åka till Ullared med mormor och morfar!
 
Jag har spenderat många härliga stunder med Kevin.
 
Jag har haft mycket rolig tillsammans med min familj!
 
TACK FÖR ÅRET 2015, DET BLEV ETT BRA ÅR! NU HOPPAS VI ATT 2016 BLIR LIKA BRA!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: