Hej alla glada!

2016-04-22 @ 15:31:54
NU VAR DET LÄNGESEN! Det har varit så fullt upp med allt och jag har inte haft tid eller ork att blogga. Jag önskar att jag hade bloggat då jag använder min blogg lite som en dagbok. Men men, jag kör en liten sumering från de senaste 3 veckorna nu! Efter att jag varit i Uppsala och fått en ny dosering har jag inte mått bra. Jag fick ett schema hur jag skulle höja under någon veckas tid. Men då jag fick väldigt mycket biverkningar så att jag har mått väldigt dåligt och missat mycket skola. Men tillslut tror jag att vi fick till en dos som kanske kan funka, jag hoppas iallafall att det funkar över sommaren då det är mycket som händer nu!
 
Jag har varit i skolan i två veckor nu, men missat lite lektioner då jag inte mått helt bra. Men det har varit skönt att komma tillbaka till vardagen, men jag har endast 1 vecka kvar i skolan innan jag sticker ut på APL!
I onsdags passade jag på att fylla år, fatta HELA 18 ÅR! 
Så i helgen ska jag fira mig med familjen både på lördag och söndag
 
Som ni vet så fotar jag allt, hela tiden och många är snapchat bilder, men delar med mig av några här...
 
Fina prommenader i Falun med bästa vän!
 
Grilling med härligt folk uppe i Rättviksbacken!
 
När jag var hemma i Falun för förra veckan för att jag hade starka biverkningar
 
Jag, Issa och Jonna var och bowlade en helg!
 
Tårtbakartävling på internatet och jag, Mimmi och Beda gjorde en Minion tårta med regnbågs tårtbotten och glasskräm som fyllning, men under tidspressen fick vi inte riktigt till det och den gled isär... Men vi vann för bästa smak iallafall :)
 
Mys promenader med bästa vän och lite roligt ute i regnet...
 
Var till veterinären i veckan...
 
När Elsa bakade cheesecake tills min födelsedag!
 
Mys med Kevin i det fina soliga vårvädret!
 
I onsdags fyllde jag 18 år och firade det hemma i Falun med Familjen och Jonna!
 
Finaste Jonna!
 
Mamma bakade jättegod tårta!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: