Längesen nu

2015-09-11 @ 19:43:08
Nu var det ett tag sen jag bloggade och jag vet inte riktigt varför... Förra veckan var det allmänhetensdag och mycket planering inför det. Den här veckan hade jag endast 1 lektion och jag vet inte riktigt varför jag inte kom för mig att blogga eftersom det egentligen inte hänt så mycket. Men ändå känns det som att det hände mycket då den här veckan gått sjukt fort.
 
Granny Goes Street förra helgen där Samir & Viktor spelade^^
 
Träffade Mickis på Granny^^
 
Jag och Jonna smakade Ben & Jerry's Cinnamon Bun på Granny^^
 
Det blev sushi mys i Mora förra veckan och vad det var längesen jag åt sushi^^
 
Bleka ansikten ute på långbryggan, en fin kväll för groupies med vänner!^^
 
Lite ljust...^^
 
Jag som stod för maten i Onsdags^^
 
Igår när jag kom hem blev det mys med filuren här^^
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: