Nytt på bloggen

2015-03-07 @ 15:25:51
 
Igår satt jag och gjorde lite ändringar i min blogg design, en ny header, nya färger på rubriker och nya ikoner för sociala medier. Bilden i headern är på mig ute på siljan, när jag och Elsa var på äventyr i onsdags. Tyckte att Elsa tog en riktigt fin bild och jag gillade den verkligren. Jag kände att jag ville ha en header med någon bild som gör mig glad. Den här bilden påminner mig om vårat äventyr då vi hade kul tillsammans, även de tråkiga nyheterna den här veckan.
 
 
I mina headers tidigare har jag alltid haft ett citat, så jag satt och kollade runt på Pintrest och WeHeartIt efter ett fint. Men då såg jag ett citat om att Ta en bild... Men det lät inte lika bra som jag ville. Så jag skrev ett eget istället.
 
Jag blev riktigt nöjd, vad tycker ni?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: