Fina bilder med vänner på äventyr

2015-03-05 @ 23:43:32
 
 
 
 
 
 
Ännu en dag på Siljan med Elsa och den här gången följde även Isaac med på äventyr. Lite senare kom även Therese och Zonic dit. Denna gång tog jag med mig systemkameran och det blev några fina bilder idag också. Även om solen hunnit gått bakom moln. Vi plockade på oss lite fler stenar och avslutade den här bra dagen med att måla på stenarna. Nu är det endast 1 lektion kvar på 24 dagar, förnpå måndag taggar vi APL, vilket kommer bli helt ok. Inte lika bra som jag hoppats eftersom min grupp splittras. Men vi kommer nog få det roligt ändå :)
 
Jag och Elsa var även på bio och såg Fifty Shades of Grey idag, och den var mycket bättre än jag förväntat mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: