En riktigt bra dag och vecka

2015-03-22 @ 00:12:25
Jag känner mig riktigt glad idag. Jag har inte gjort så mycket idag. Men det blev en bra vecka och ett bra slut på denna vecka. Åkte hem till min pappa idag vilket jag inte varit på ett bra tag. Så idag har vi åkt och köpt några pimpelspön till vinterns fiske på påsklovet. Efter det blev det lite städning, grillnig och mys i solen. Kvällen bjöds på hemmalagad pizza, skype med kompisar och bara massa chill.
 
 
Det är bara att tänka possitivt och göra det bästa av situationen. 
 
Tre sociala spelnördar, efter Lina och Simone lämnade mig ensam med dom här.
 
Isaac med Tobbe på promenad.
 
Efter en riktigt bra och spännande vecka i Djurhuset taggar vi ladugården nästa vecka. Efter nästa vecka tänkte jag pulicera ett inlägg om alla mina tre APL veckor. 
 
Göran på promenad i sele och koppel, nyfiken liten fillur. Som också är bra på att bitas!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: