Mindre än 2 veckor kvar!

2016-03-02 @ 14:55:32
Det känns helt sjukt att det nu är mindre än 2 veckor kvar tills jag ska åka till Uppsala! Det kändes nyss som 3 månader. Som jag sa tidigare NERVÖST MEN SPÄNNANDE! Det jag oroar mig mest för nu är om man får ha mobiltelefoner på, med tanke på alla apparater och grejer i rummet och som ska sitta på mitt huvud? Det visar sig, men det känns himla tråkigt att vara instängd på ett rum i 4 dagar utan telefon... Plus att jag hade tänkt att uppdatera bloggen och berätta lite hur det går under tiden jag är där. Men jag hoppas det finns wifi man får låna och att det går att använda dator/mobil i rummet för annars vet jag inte vad jag ska göra... Har planerat att ta med min fina målarbok och någon bok att läsa. Men sen vet jag inte alls hur jag kommer må om jag ens kommer orka göra nånting? Det visar sig väl ;) Jag tänker iallafall ta med mig massa saker så att jag inte blir uttråkad så får vi hoppas att jag får möjlighet till wifi! Jag har försökt planera lite vad jag ska packa med mig och det är lite svårt eftersom jag inte riktigt vet hur det kommer gå till. Eftersom jag inte kan ha kläder som måste dras över huvudet så får jag lova att tänka lite extra och så vill man ju ha sköna kläder, speciellt när jag får ett krampanfall, då vill man inte ha kläder som sitter tight. Jag hade tänkt att ha min onepiece, men den är för liten och känns lite sådär halv onödigt att köpa en ny då :P Men det visar sig vad jag ska packa, har ju några dagar på mig att fundera. Men inte långt kvar. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: