Magnetröntgen x2

2016-01-27 @ 19:43:00
Idag har jag jag varit och gjort en MRT på Falu Lasarett. Jag gjorde en på morgonen vid halv nio tiden. När jag fick kallelsen så stog det att det skulle göras på ett annorlunda vis än vad jag gjorde sist i december 2013. Men när vi kom till Röntgenavdelningen och skulle göra göra magnetkamera så sa dem inget om det. Det tog en halvtimme och under halva tiden med kontrastvätska. Sen var vi "klara" så mamma och jag gick och fikade och började gå ner på stan. Sen får vi ett samtal om att jag behöver komma tillbaka för att dem behöver fler bilder. Först skulle vi komma tillbaka direkt. Men eftersom jag har fått kontrastvätska så kunde jag inte göra det på en gång. Så då fick jag lov att komma tillbaka till halv 5 för att ta fler bilder och varför vet jag inte. Det är jobbigt att göra det här så det kändes inte så kul att jag fick lov att komma tillbaka. Men nu är det gjort och det gick bra! Ikväll blir det bara att vila för jag är väldigt trött efter den här dagen. 
 
Imorgon taggar vi Naturguidning och skidåkning trots det dåliga vädret :(( Vill ha mer vinter!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: