Läkarbesök

2016-02-03 @ 13:51:00
Idag har jag varit på läkarbesök och det gick bra. Eftersom det var en ny läkare så var det mycket frågor och funderingar. Men jag tyckte att vi kom fram till bra saker med läkaren idag. Jag tycker om läkare som kommer med funderingar och saker som kan förbättras. Nu är det bara att blicka framåt och kämpa på tills den 14/3 när jag drar mot Uppsala. Det var mycket funderingar kring mediciner som ska förändras, men innan vi varit i Uppsala så kommer inga stora förändringar ske. Vi pratade mycket om hur det fungerar i skolan och så, då min epilepsi gör saker jobbigare för mig. Med hjälp av henne ska vi försöka underlätta för mig i skolan och det känns bra. Alltid efter läkarbesök så känns allting mycket bättre. Även om det blev en jobbig dag då jag inte sover så bra på nätterna och får anfall i sömnen och vaknar med huvudvärk. Men det hoppas jag på att kunna komma på en lösning för. Det är bara att kämpa på nu!
 
 
Hittade en häftig bild på "Elektriska störningar i hjärnans funktioner" ;)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: