Äntligen lov!

2016-02-26 @ 20:44:52
Sista dagen i skolan är avklarad för nu är det SPORTLOV! Känns jätteskönt att få åka hem och veta att man slipper åka upp på söndag och får stanna hemma en hel vecka! Har inga stora planer för lovet. Ta det lungt och så får vi se vad som händer i veckan. Som sagt så är det ju ganska mycket så pågår just nu så det ska bli skönt att bara vara hemma också. Mysa med mina katter och få sova i min säng i mitt mysiga rum! Ikväll blir det mys med familjen och kommer nog somna tidigt :)
 
Idag var jag och jobbade i djurhuset på eftermiddagen med Issa och Elias. Vi fick gå in och mata våra sugargliders i slutet av dagen och dem är så söta och så mjuk päls. Det tog ett tag innan han kom ut från sitt bo, men när man väl fått ut han så hade han väldigt mycket energi. Jag hade honom i handen ett tag så att jag kunde klappa han, men sen började han klättra runt på hela mig, haha, sen plötsigt hade han kommit upp och satt i mitt ansikte...
 
 
Mindre än en veckas gamla Degus ungar! 
 
Igår på Naturguidningen så fixade vi tårta till Byron som fyllde arton och planerade inför helgen efter lovet då vi ska till Idre.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: