Bilder från veckan

2015-09-03 @ 10:40:29
Mycket bilder som vanligt, men eftersom jag tycker att det är så roligt med bilder så vill jag dela med mig om vad jag har gjort i bilder. Hoppas ni tycker att det är lika kul som jag gör!
 
Det blev kräftfest med hela familjen och farmor & farfar i söndags. Saknar familjen så mycket, kul att träffa dem!
 
Efter vi ätit kräftor skjutsade pappa upp mig till Rättvik och farmor följde med och kollade på internatet. 
 
Det blev mys med dem här i helgen!
 
En av våra nya skäggagamer fick posa på bilder på rasterna vi spenderar i djurhuset!
 
Skinken fick också vara med, vi förberedde oss inför visningen på lördag med den när snyggingen!
 
Det blev god mat med Elsa, student verision, men gott blev det!
 
Ser ganska nyttigt och lyxigt ut!
 
Igår blev det shopping och skoj i Mora med Lina!
 
Lantbrukarna gjorde en nalle inför Allmänhetensdag, jag och Elsa fick lov att posa med nallen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: