Naturguidning

2015-10-08 @ 22:15:38
Längesen nu... Men vilket fall så har det hänt mycket i skolan, inlämningsuppgifter, uppsatser och prov.
Tillsammans med Elias och Johanna har vi börjat en ny kurs som individuellt val, som heter Naturguidning.
På den kursen kommer vi göra olika saker som har med friluftsliv att göra. Hittils har vi byggt vindskydd, använt Tringia kök, gjort eld och lagat mat över eld. I framtiden har vi planerat tälting och vandring. Det är roligt och ännu roligare att få gör det med vänner! Dock började jag känna mig lite förkyld och imorse hade jag ont i halsen. På eftermiddagen så började jag känna mig yr och kanske lite febrig... Så jag bestämde mig för att åka hem och vila.
 
Selfie med Elias...
 
 
Matlagning på g...
 
Jadu...
 
Här gjorde vi varsin eld!
 
När gänget här tränade agility igår...
 
Fina höstdagar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: