Ny Header

2015-11-19 @ 01:04:20
Har länge fundert på att jag ska byta design eller i alla fall byta ut headern. Så därför skapade jag idag ett nytt bildspel till header och det fick bli tre bilder med samma motiv och alla med fint budskap. Det var svårt att välja bilder för att jag tycker om så många bilder, men jag kände att jag ville ha bilder som passade ihop och hyfsat nya. Då blev det dessa tre och jag tyckte det blev fint :)
 
Den första bilden är från Pers Borg när jag och mina vänner tog en fin kvällspromenad och jag tog med min kamera. Den tredje är från kyrkviken här i Rättvik och jag tycker det blev en fin bild på solnedgången. 
 
Den andra bilden är från när jag och Kevin gick ut en kväll förra veckan och fota lite i den fina solnedgången. Jag gillar bilden då silhuetten är ganska skarp och det är en fin bakgrund med solnedgången och vattnet. Man ser inte riktigt vad det ska föreställa, men det är i alla fall en bild på min pojkvän och hans hund. En betydelsefull och fin bild tycker jag och som massar in på min blogg då den handar om mig och mitt liv tillsammans med min Nikon och dessa bilder är tagna med min kamera. 
 
Men jag kommer nog fylla på med fler bilder i min header så småningom, när det blir nån mer fotodag i det fina höstvädret eller inom snar framtid vinterväder. 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: