Längesen nu

2015-05-18 @ 20:56:52
Nu var det ett tag sen jag bloggade och det beror på mycket. Bland annat mycket i skolan, inget speciellt att skriva eller ingen inspiration. Jag har också jobbat ganska mycket på en engelska uppgift som jag tycker är kul och gör därför det mycket på fritiden. 
 
Vi fick en uppgift att skriva en Travel diary. Vi fick välja ett resemål till ett engelsk talande land och jag valde Australien så jag skapade då en blogg. Som jag nu skrivit fler inlägg i som om jag är i Australien och är ute på massa äventyr. Man blir sjukt sugen på att åka när man kollar på bilder, planerar olika dagsturer och annat skoj!
 
Så under den senaste tiden har jag bloggat på http://travelingtoaustralia.blogg.se/ Just nu är många inlägg under utkast, men så småningom så kommer dert komma ut många roliga inlägg som ni kan läsa.
 
 
Min katt är bara bäst!
 
 
Saknar henne så fort jag åker ifrån henne, min mysis!
 
 
Den bästa sommar maten är Ceasar Sallad och grillat, därför tyckte jag att det passade bra förra helgen. Det gav min sommarkänslor!
 
Långhelgen hände inte så mycket speciellt, mys med den här filuren och bara chill.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: