STOCKHOLM

2015-07-13 @ 16:00:04
Det blev en helg i Stockholm med Jonna. Shopping, grönan och massa mys. I torsdags åkte vi till Stockholm och det blev shopping på Stockholm Quality Outlet. Vi hade planerat att åka till Gröna Lund på fredagen, men istället blev det shopping eftersom det inte var så bra väder i fredags. Hela lördagen spenderade jag och Jonna på Gröna Lund. I hela 12 timmar åkte vi karuseller och vi hade en jätte rolig dag och en hel helg med massa skoj!
 
Efter fyra besök på Victoria's Secret åkte jag och Jonna hem med 3 påsar var...
 
Vi började med Outlet shopping i Barkaby...
 
Där köpte jag och Jonna skor från Vagabond...
 
När vi åkte bil genom Stockholm, märkte jag King's skylten och ja man lär ju undra...
 
Kul hade vi på hotellet också, vi bodde på Scandic Sergel Plaza...
 
Min fina underbara vän...
 
Den bästa karusellen... Eclipse och i bakgrunden syns också bästa Jetline!
 
Panetoz på genrep inför Sommarkrysset...
 
De Vet Du på genrep inför Sommarkrysset...
 
Topparna på två av de bästa karusellerna, förutom Jetline då... Men fick lov att åka Fritt Fall själv iår.
 
En toppen helg med denna toppen tjej!
 
Det bästa med helgen: Super fynd på Victorias Secret, Dunkin' Donut, Frozen Youghurt Factory, Åka längst fram i Twister och Jetline, se Sommarkysset uppifrån i Eclipse och att få uppleva en hel helg i Stockholm och 12 timmar på Gröna Lund med min allra bästa!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: