Senaste dagarna i bilder!

2015-07-29 @ 14:23:00
Mys med vänner, familj och Ozzy. Det blev bra dagar, trots otroligt lite att göra och dåligt väder! Men har jag ändå fått till lite att göra! Så jag är glad för det :) Hoppas ni har det bra även om den svenska sommaren leverar skit ;)
 
Mys med Jonna sista dagarna innan hon for till USA!
MOJITO LEMONADE!
Shopping på kupolen, med bästa!
Falu cruising med Madde!
En bra dag med Therese, som jag har saknat såå!
Rättviks glass levererar!
Hängde med Kusinerna i helgen!
I måndags gjorde jag ett EEG!
Bilden säger allt!
Har inte hänt på flera år, var värt en bild!
PAPER TOWNS!
Bio med Madde!
Igår var det äventyr med mormor, morfar och mamma ute i skogen!
Brors nya bil, gillar den!
Min söta filur, busig och gullig, men jag gillar honom även om han är dryg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: