På Äventyr

2015-07-07 @ 12:10:21
I Söndags morse åkte jag tillsammans med mormor och morfar på äventyr. Vårat äventyr ledde oss ner till Halland. Det var en ganska lång resa dit, men som sagt så är jag ju ganska van att åka bil långa resor. Och jag hoppas att det blir en till lång resa i sommar. Planen med att åka till Halland var inte för att besöka Viskan, Ätran, Nissan och Lagan. Våran plan var shopping på Gekås Ullared! Så det blev två dagars shopping för oss. Jag har aldrig varit där tidigare, så det var en ny upplevelse att få se ett sådär stort shoppinghus med så sjukt mycket folk. Det var kul, förvirrande och lite jobbigt. Men trots det hittade jag flera fynd och det var roligt. Tack mormor och morfar för att ni ville ta med mig så att jag fick uppleva alla galna människor och kaoset på Gekås Ullared.
 
Vad jag har köpt kan jag visa senare, men nu ska jag byta om för att sedan träffa min saknade plutt!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: