Kvalitetstid med vänner

2015-07-04 @ 21:10:16
De senaste dagarna har varit sjukt varma och det betyder mycket bad :) Har nog badat varje dag denna vecka, det blev mycket bad och båt. Även shopping i Borlänge, lite jobb och kvalitetstid med mina underbara vänner!
 
I onsdags när det blev en båttur med familjen ut i Toftan.
 
I torsdags när vi vänner och familj, 15 personer åkte till Torsång för att äta lite mat.
 
Det är riktigt mysigt att åka båt, speciellt med Pärlan i solnedgången :)
 
Det har varit så underbart väder de senaste dagarna, klarblå himmel och sol, svettigt! Då trivs jag bäst på Pärlan :)
 
Igår när vi åkte ut med Pärlan för att bada och sola, så fick jag och Jonna kämpa lite för att simma tillbaka till båten :) Men det var riktigt skönt i vattnet, så det gjorde inget att vi fick stanna i vattnet ett tag till.
 
Idag fick jag äntligen träffa dessa sköningar! Det var ett tag sen vi sågs och vi har alltid kul ihop när vi träffas, vart vi än tar vägen, som idag blev Hedemora. Det blev lekparks häng, Donken häng och Lappens häng :)
 
Elsa står på händer(!) uppe på en lekställning !!
 
Under veckan blev det alltså båt- och badtur i Toftan en gång och två gånger i Runn med pärlan. Massa bad med Jonnis is främby har det blivit också, vilket behövs i den här värmen! Träff med efterlängtade vänner och bara massa myyysss!
 
Nu lämnar jag min plupp nån dag för att åka på äventyr med mormor och morfar. Sen på Torsdag drar jag och Jonnis på egna äventyr!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: