Öppet hus

2015-01-24 @ 16:20:41
I torsdags var det öppethus på skolan och jag var såklart med och hjälpte till. Vi stod elever och lärare vid varsina bord per program. Så jag, Elsa och två från min klass presenterade Naturbruk, Djurvård. Vilket är kul tycker jag, att få berätta om vad man tycker om skolan, inspirera andra elever och få beröm av lärare. Vi brukar alltid ha med oss något djur som folk får kolla på. Oftast våran skäggagam Doris. Men igår fick våra jätte väsande kackerlackor följa med istället. Vilket jag inte var så possitivit emot i början, jag menar de är ju äckliga... Men när jag hade hållt i dem kändes det mer okej, så jag gick runt med en i handen ett tag :)
 
 
 
 
Postat av: elsa

oj vad läskiga kackerlackorna ser ut! haha :D

Svar: Ja lite äckliga var dem allt ;) Men också häftiga :D
Sofia

2015-01-27 @ 16:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: