Känner mig duktig

2015-01-29 @ 11:45:11
Det händer så mycket just nu att jag inte alltid har tid med bloggning. Öppet hus, flyttning, matlagning, bakning, pluggning, skolan, kompisproblem, och massa mer kul och tråkigt som händer i en tonåringsliv. 
 
Jag och Elsa har blivit mer kreativa tycker jag. I veckan, på samma kväll, så bakade vi både kanelbullar, vaniljbullar och kladdkaka. Till middag igår lagade vi hasselbackspotatis, schnitzel och vitlökssås och jag känner mig riktigt nöjd då det var en billig, enkel och god middag!
 
 
 
Mycket snö, lagomt kallt och sol, det är det jag vill ha!
Jag hoppas på lika fint väder som det var i tisdags, även i helgen så kanske det blir lite snökoteråkning :) Skridskoåkning på idrotten denna vecka, skidåkning nästa vecka och friluftsdag om 2 veckor! Masssor med vinteraktiviteter och jag är lycklig! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: