Underbart väder och härlig skotertur

2015-02-16 @ 10:08:20
En chill helg och en bra vecka. Det har varit en vecka med flera vinteraktiviteter och det har varit riktigt kul. Längdskidor, Slalom och snöskoter! Det är när det är såhär som allt känns bara underbart :) Kul med vänner och familj. Och inte nog med det, idag börjar jag inte förens 12:15 och imorgon 13, haha! Sen är det äntligen lov och det ska bli jätte skönt med lite ledighet. Dock har jag inget planerat än, men jag och några från klassen tänker åka lite slalom. Sen vill jag gå och se den efterläntade Cirklen på bio, men jag har ingen att se den med :O
 
Annars så är det VM i Falun, vilket är ganska cool. Men jag är varken superintreserad av att kolla på skidåkning, jag är mer för att åka skidor. Sen så är jag inte så förtjust i stora folksamlingar. Så jag känner att jag stannar inne under hela VM veckan... Haha nejdå!
 
Fin utsikt från ett berg vi åkte upp på igår med snöskoter.
 
 
 
 
Nu ska jag snart gå och äta Lunch sen väntar Engelska, ha det så bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: