Friluftsdag i Grönklitt

2015-02-13 @ 09:53:43
Hade en underbar friluftsdag i Orsa grönklitt med snyggingarna på bilderna och några fler! Något som måste göras om. Vi åkte nästan bara röda och svarta backar, det var jätte kul! Som tur var, var det bra väder också!
Men på bussen hem somnade jag och när vi kom hem slängde jag mig på sängen, helt slut efter en heldag i backen. Men det var klart värt träningvärken jag har idag, men inte så värst faligt ;)
 
På bussen påväg till Orsa, taggade!
 
Selfies i backen!
 
Malin körde lungt!
 
Jag och Mikaela körde svarta backar, Helan och Halvan, det gick fort och var jätte kul :D
 
Halva gänget!
 
 
Helt klart en bra dag, tack tjejer och killar :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: