Äntligen lov

2015-02-20 @ 19:32:39
Denna vecka gick jag bara två dagar i skolan , vilket var jätteskönt, så sen i Onsdags har jag varit ledig!
I Onsdags, sådär första dagen på lovet gick jag tillsammans med mamma och mormor upp till Lugnet och Skid-VM. Så vi kikade runt lite. Jag hade inte tänkt gå nån dag eftersom jag inte är så intreserad, men det var ändå kul att kolla runt lite och se hur allt var.
 
Igår drog jag, Mikaela och Malin till Ludvika och mötte upp Therese. Vi gick då och käkade på Subway och sen gick vi hem till Therese och chillade.
 
Idag har jag varit i Avesta hela dagen, så ikväll blir det bara att chilla och ta det lugnt.
 
Resten av helgen och början av nästa vecka är planerad, så det är nice!
 
Ganska tomt när vi kom dit i Onsdags, men sen fylldes det på lite när tävligen började, dock för lite mindre erfarna.
 
Ungefär vad jag gjort varje kväll denna vecka :)
 
Fyra mobilnördar hemma hos Therese...
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: