Merry Christmas to you all

2015-12-23 @ 13:42:55
Dan före dopparedan! Imorgon är det julafton och det är väl kul, men det saknas nått(!!), det är ju ingen snö. Det är verkligen vårväder ute nu, det är grönt på backen, soligt och varmt. Jag står inte ut! Igår skrev jag på instagram att jag hellre har - 25°c och 3 meter snö och det är sant, jag vill inte ha det såhät, vi kan väl inte hoppa över den roligaste årstiden heller! ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS SNOW! 
 
 
Igår åkte jag till Ludvika för att träffa Kevin och byta julklappar. Jag fick ett jättefint halsband och Kevin fick en tavla av mig med en jättefint foto på Manhattan.Vi hade en jättemysig dag men sen blev det tågproblem när jag skulle åka hem. Alla tåg var försenade och sen var det saker på rälsen mellan Ludvika och Borlänge så tåget stog och väntade i en timme i Ludvika på att få besked för att kunna åka igen, men jag orkde inte vänta mer så jag gick hem till Kevin igen och åkte hem idag istället. 
 
 
Idag ska jag städa, fixa de sista julklapparna och träffa Jonna på hennes födelsedag! 
 
 
Ha en God Jul allesamans! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: